آموزشی

بویلر آب جوش کافی شاپی چیست؟

بویلر آب جوش کافی شاپی چیست؟

یکی از لوازم کافی شاپ که می تواند بسیار کار راه انداز و ضروری باشد، بویلر آب جوش یا به گفته برخی بویلر کافی شاپی باشد. در هر جا و مکانی که به آب جوش نیاز باشد، می توان از این دستگاه استفاده کرد و در ارائه خدمات و حتی انجام کار های خودمان سریع تر عمل کنیم. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره این دستگاه می پردازیم.

بویلر آب جوش چیست ؟

بویلر آب جوش یک دستگاه مخصوص به جوش رساندن آب می باشد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید همیشه آب گرم آماده داشته باشید و برای پذیرایی از مشتریان و میهمانانتان آماده باشید. زیرا این دستگاه با لوله آب شهری متصل می شود و همیشه آب جوش داخل دستگاه آماده است و در صورت کم شدن آب، با توجه به داشتن شناور به اندازه آب خارج شده از لوله آب وارد دستگاه می کند.

این دستگاه ها معمولا دارای اجزایی نظیر مخزن، المنت، تنظیمات و شناور هستند. مخزن همانطور که از نامش پیداست محل قرار گیری آب لوله کشی بوده و المنت نیز وظیفه داغ کردن مخزن و در نهایت به جوش آوردن آب را دارد. شناور برای تشخیص میزان آب در مخزن به کار می رود و در صورت کم بودن آب در مخزن، اجازه ورود آب از لوله به مخزن را می دهد. از قسمت تنظیمات هم می توانید مقدار درجه مورد نیاز آب را تنظیم کنید.

بویلر آب جوش کافی شاپی چیست؟

بویلر آب جوش

ظرفیت بویلر کافی شاپی

بویلر های کافی شاپی در اندازه های ۱۰ لیتری، ۲۰ لیتری، ۳۰ لیتری، ۴۰ لیتری، ۵۰ لیتری، ۶۰ لیتری، ۱۰۰ لیتری و ۲۰۰ لیتری تولید و عرضه می گردد. البته نکته ای که بسیار مهم است این است که این اندازه ها، اندازه ظرفیت مخزن آن نیست. بلکه میزان یا مقدار آب خروجی دستگاه در ساعت می باشد. پس باید با توجه به میزان استفاده و مراجعه مشتریان و سفارشاتتان دستگاه مورد نیازتان را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : نکات کلیدی خرید اسپرسو ساز

سوالات متداول درباره بویلر

ممکن است درباره این دستگاه سوالاتی داشته باشید که این مقاله برای پاسخ به سوالات شما ایجاد شده است. اگر سوال مورد نظرتان در ادامه نبود، از طریق نظرات بیان کنید تا هر چه سریعتر پاسخ سوالاتن را بدهیم.

از بویلر کافی شاپی کجا استفاده می شود؟

از بویلدر در هر جا که نیاز به آب جوش باشد می توان استفاده کرد. مکان هایی مانند کافی شاپ، رستوران ها، تالارهای پذیرایی، آبدارخانه ها، شرکت ها و مکان های اداری، منازل و … از این قبیل مکان ها هستند.

بویلر آب جوش کافی شاپی چیست؟

بویلر کافی شاپی

برای داشتن بویلر به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای استفاده از بویلر آب جوش نیازی به تهیه چیزی جز برق و لوله آب نیست. هر چند گفته می شود که برای عمر بیشتر دستگاه بهتر است از دستگاه تصفیه کن برای آب ورودی استفاده کنیم تا جرم و رسوبات موجود در آب لوله کشی به قطعات دستگاه آسیبی وارد نکند.

چرا وقتی سماور برقی وجود دارد از دستگاه جوش آور استفاده کنیم؟

سماور های برقی دارای مخزن و گنجایش کمتری هستند و اگر استفاده شما از آب جوش زیاد باشد کفاف کار شما را نخواهد داد. از این رو باید هر دفعه با پارچ مخزن سماور را پر کنید و منتظر جوش آمدن آب بمانید. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی نیس دستگاه را از آب پر بکنید بلکه اینکار اتومات انجام خواهد شد و آب جوش همیشه آماده خواهد بود.

سوال دیگری دارید؟

اگر سوالتان در این مقاله وجود ندارد، می توانید هم اکنون از بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم. به زودی فروش این محصول در آشپزآلات انجام خواهد شد. لطفا صفحه ما در آپارات و اینستاگرام دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *