آموزشی

تفاوت بین دیسپلی و گرمکن چیست؟

تفاوت بین دیسپلی و گرمکن چیست؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مخاطبان و مواد غذایی فروشی‌ها دارند تفاوت میان دیسپلی و گرمکن است. گرمکن و دیسپلی دستگاه هایی هستند که مواد غذایی مورد فروش مغازه ها را به صورت گرم در داخل خود نگه می‌دارند. در این مقاله به موضوع ” تفاوت بین دیسپلی و گرمکن چیست؟ ” پرداختیم. تا انتها همراه آشپزآلات باشید.

گرمکن و دیسپلی

گرمکن ها و دیسپلی ها همانند ویترین یک مواد غذایی فروشی ها کاربرد دارند که علاوه بر نمایش مواد غذایی به مشتریان، وظیفه گرم نگه داشتن آنها را بر عهده دارد. وظیفه هر دو دستگاه گرم نگه داشتن مواد غذایی است اما امکانات آنها و ویژگی‌هایی که دارند، با یکدیگر متفاوتنگ است. و هر دستگاه مربوط به مواد غذایی خاص خود می باشد . هر دو نیز دستگاه ها با برق کار میکنند.

گرمکن چیست؟

کم کن دستگاهی هست که مواد غذایی نظیر پیراشکی و سیب زمینی را در داخل خود گرم نگه می‌دارد و نیاز به امکانات ویژه‌ای ندارد. گرمکن ها در مدل‌های تک سینی، دو سینی و سه سینی طبقه دار تولید و عرضه می‌گردند.

تفاوت بین دیسپلی و گرمکن چیست؟

همچنین ببینید : گرمکن رومیزی دو سینی دو طبقه

دیسپلی چیست؟

دیسپلی ها دستگاه‌هایی هستند که مواد غذایی را به دو صورت مرطوب و معمولی گرم نگه می‌دارند. دیسپلی ها در ابعاد ۶۰ سانت، ۹۰ سانت، ۱۲۰ سانت، ۱۵۰ سانتی‌متر تولید و عرضه می‌گردند. از دیسپلی ها برای گرم نگه داشتن مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و دیگر مواد غذایی که برای گرم ماندن به رطوبت احتیاج دارند استفاده می‌شوند.

تفاوت بین دیسپلی و گرمکن چیست؟

همچنین ببینید : دیسپلی 120 سانتی استیل

تفاوت بین دیسپلی و گرمکن

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم متوجه شدیم که دیسپلی‌ها نسبت به گرمکن ها دارای امکانات بیشتری از جمله هوای مرطوب هستند. همچنین دیسپلی‌ها تهویه هوای بهتری را نسبت به گرمکن‌ها دارند و کیفیت و متریال دیسپلی‌ها از گرمکن‌ها بالاتر است.

حال این موضوع که کدام یک به کار شما خواهد آمد به خود شما بستگی دارد. در صورت تمایل می‌توانید هم مراجعه به دسته‌بندی‌ها و مشاهده تمامی محصولات، دستگاه مورد نیاز خود را سفارش دهید. جهت اطلاعات بیشتر درباره محصولات آشپزخانه پیج ما رو در اینستاگرام هم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *