آموزشی

راه اندازی رستوران یا فروشگاه سوخاری کیلویی چه دستگاه هایی مورد نیاز است؟

راه اندازی سوخاری کیلویی

فست فودهای کیلویی که در حال حاضر به تازگی راه افتاده‌اند و استقبال زیادی نیز از آن شده است در حال حاضر رو به افزایش می‌باشد و فرصت بسیار خوبی برای راه‌اندازی یک شغل به حساب می‌آید. در فست فودهای کیلویی مشتری بر این باور است که سوخاری و کوکتل و … را به قیمت مناسب‌تری خریداری می‌کند و این یک ترفند فروش است که امتحانش را پس داده است.

اما برای راه اندازی یک فست فود کیلویی چقدر هزینه لازم است و نیاز به چه دستگاه‌هایی داریم. ما در این مقاله به این موضوع ” راه اندازی سوخاری کیلویی چه دستگاه هایی مورد نیاز است؟ ” پرداختیم.

دستگاه های مورد نیاز سوخاری کیلویی

از هر چیز این موضوع را بدانید که فست فود کیلویی، به دلیل بیرون بر بودن غذاها و عدم نیاز به سالن مشتری می‌تواند در بودجه شما بسیار تاثیرگذار باشد. زیرا دیگر نیاز به مغازه بزرگی ندارید.

راه اندازی سوخاری کیلویی

در فست فود کیلویی از غذاهایی مانند مرغ سوخاری، قارچ سوخاری، کوکتل کیلویی، پیاز سوخاری، سیب زمینی سوخاری و سرخ کرده می‌توانید استفاده کنید. همچنین پیشنهاد ما به شما این است که از یک دستگاه مرغ بریان هم استفاده کنید. مرغ بریان را نیز به صورت کیلویی یا دانه‌ای بفروشید و جذب مشتری کنید.

سرخ کن صنعتی

جهت سرخ کردن مرغ‌های کنتاکی و مواددار باید از یک سرخ کن مبله استفاده کنید. سرخ کن‌های مبله در مدل‌های مختلف در بازار یافت می‌شوند. که معروف‌ترین آنها سرخ کن دین و امپریال می‌باشد که ساخت کشور آمریکاست و در بین آشپزها طرفدار زیادی دارند.

اما می‌توانید سرخ کن صنعتی ایرانی با کیفیت نیز که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و شعله‌های غیرمستقیم دارند و دارای ترموستات هستند نیز استفاده کنید. گروه آشپز آلات به صورت رایگان می‌تواند مشاوره در این خصوص به شما ارائه دهد.

سرخ کن Dean امریکایی

سرخ-کن-دین

همچنین بخوانید : راهنمای راه اندازی فست فود

دستگاه مرینیتور

قبل از مرحله سرخ کردن نیاز به مواددار کردن مرغ‌ها است که در این مرحله نیاز به دستگاهی به نام مرینیتور داریم. در واقع مرینیتور دستگاهی است که با چرخیدن مواد و سس را به همه جای مرغ می‌رساند باعث موادی شدن مرغ می‌شود.

از دستگاه‌های مرینیتور دارای سیستم خلا هستند که با ایجاد خلا، مواد بیشتر و راحت‌تر جذب مرغ می‌شود. در مرحله بعدی مرغ‌ها باید به پودر آغشته شوند این مرحله نیازمند میز بردینگ است. میز بردینگ با دارا بودن دو لگن مستطیل و دو مخزن گرد (آب سرد جهت شوک دادن) کار پودری کردن مرغ‌ها را انجام می‌دهد.

دستگاه مرینیتور

Monitoring-device

میز بردینگ

میزهای بردینگ خارجی دارای یک موتور و یک مخزن در قسمت پایین می‌باشند که پودرهای به هم چسبیده را در آن مخزن قرار می‌دهند و با چرخیدن دو عدد فرچه مواد به هم چسبیده دوباره به حالت پودر در می‌آیند. در مرحله آخر جهت گرم نگه داشتن مرغ سوخاری‌های آماده از گرمکن‌های رومیزی با اصطلاح دیسپلی استفاده می‌کند.

دیسپلی

دیسپلی ها دستگاه‌های گرمکن رومیزی هستند که مرغ‌ها را در دید مشتری قرار می‌دهند و با دارا بودن قابلیت مرطوب می‌توانند تا چند ساعت مرغ سوخاری را در حالت تازه اولیه نگه دارند. پلی‌ها نیز در ابعاد مختلفی وجود دارند که می‌توانید در سایت آشپز آلات انواع مختلف دیسپلی‌ها را به همراه مشخصات و قیمت مشاهده کنید.

دیسپلی 60 سانتی خارجی

مشاهده قیمت و مشخصات دیسپلی ها

سینک ظرفشویی

برای هر آشپزخانه چه کوچ که بزرگ داشتن سینک ظرفشویی از واجبات است. به هر حال ظرف ها و وسایل مورد استفاده در آشپزی کثیف و آلوده می شوند که برای تمیز کردن و پاکسازی آلودگی ها نیاز به سینک ظرف شویی داریم. رعایت نظافت سینک ظرفشویی هم از نکات بسیار مهم است.

میز کار

برای برش دادن و آماده سازی مرغ ها نیاز به یک میز به نام میز کار داریم. روی این میز می توانیم تمامی مراحل آماده سازی مرغ نظیر پاک کردن، برش دادن و … را انجام دهیم. پس میز کار در هر کاری می تواند بسیار کارآمد باشد.

میزکار استیل

میزکار استیل

یخچال

برای خنک نگهداشتن نوشیدنی هایی که هنگام خوردن خوراکی و مواد غذایی استفاده می کنیم، به یخچال نیاز داریم. نوشابه، دوغ، دلستر، آب معدنی و … نیاز به خنک بودن دارند و در رضایت مشتری و سود آوری کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

نتیجه گیری

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه سوخاری کلیویی دارید، همین حالا می توانید اقدام به سفارش محصولات لازم از آشپزآلات نمایید و یا برای راهنمایی بیشتر با شماره 09128859288 تماس بگیرید. لطفا ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از تخفیف ها و محصولات جدید ما با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *