آموزشی

مهمترین نکات خرید مخلوط کن که هنگام خرید باید بدانید

نکات خرید مخلوط کن

مخلوط کن یا بلندر از مهمترین و ضروری ترین وسایل آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها می باشد. این دستگاه از لوازم کافی شاپ هم به شمار می رود که در تهیه کردن بسیاری از نوشیدنی ها کمک کننده خواهد بود. در این مقاله به مهمترین نکات خرید مخلوط کن که هنگام خرید باید بدانید پرداختیم. انواع مختلفی از مخلوط‌کن ها در بازار موجود است و انتخاب صحیح می‌تواند تأثیر زیادی بر روی عملکرد و رضایت شما داشته باشد. اگر قصد خرید مخلوط کن را دارید، این مقاله را حتما بخوانید و در انتها نظر خود را بگویید.

مخلوط کن یا بلندر

مخلوط کن یا بلندر مناسب میکس کردن انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها نظیر شیر موز، شیر توت فرنگی، شیر انبه، تهیه بستنی یا دسر های خوشمزه و … می باشد. همینطور مناسب گرفتن آب طالبی یا برخی خوراکی های دیگر نیز می باشد. مخلوط کن ها علاوه بر مغازه های مربوطه، در خانه ها هم استفاده می شوند و وقتی که از سرکار یا بیرون به خانه می آیید یا حتی مهمان دارید، می توانید با یک نوشیدنی از خود یا مهمان هایتان پذیرایی کنید.

نکات خرید مخلوط کن

نکات خرید مخلوط کن

مهمترین نکات خرید مخلوط کن

برای خرید هر وسیله ای نیاز داریم تا اطلاعاتی درباره کارایی، ویژگی ها، مشخصات و امکانات آن از قبل داشته باشیم. حالا زمان آن است که اطلاعات لازم درباره مخلوط کن یا بلندر را داشته باشید.

نوع مخلوط کن

مخلوط کن یا بلندر ها در دو نوع مخلوط کن صنعتی و معمولی تولید و عرضه می گردند. بلندر های صنعتی مناسب استفاده در مغازه ها یا محل های پر تردد و با مشتری زیاد می باشد که توانایی پاسخ گویی به نیاز ها را داشته و از لحاظ کارایی کم نیارود. مخلوط کن های معمولی هم که مناسب استفاده در خانه و محل کار برای استفاده شخصی می باشد. حتما در نظر داشته باشید که چه نوع مخلوط کنی میخواهید.

نکات خرید مخلوط کن

نکات خرید مخلوط کن

ظرفیت

ظرفیت پارچ هم دومین نکته خرید مخلوط کن است. طبیعتا هر چه ظرفیت پارچ بیشتر باشد، آن مخلوط کن مناسب مغازه و کسب و کار بزرگتری است. اما اگر برای استفاده شخصی و خانگی می خواهید ظرفیت کمتر هم کارتان را راه می اندازد و نیازی به هزینه بیشتر برای گرفتن پارچ با ظرفیت بالاتر ندارید.

قدرت موتور

قدرت موتور در سرعت مخلوط کردن و سرعت چرخش تیغه ها بسیار تاثیر گذار است. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، دوام و طول عمر دستگاه بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که پارچ بزرگتر قدرت موتور بیشتری می طلبد. پس به این موضوع هم توجه داشته باشید.

جنس متریال

جنس بدنه، پارچ، تیغه، کوپلین و … دستگاه مهم است که از چه متریالی ساخته شده است. جنس بدنه معمولا پلاستیک است اما جنس پارچ ها به سه نوع پلاستیکی، پلی کربنات و شیشه ای تقسیم می شود. پارچ از جنس پلی کربنات به دلیل نشکن بودن بهتر می باشد. جنس تیغه ها هم از جنس استیل می باشد اما جنس کوپلین ها به دو نوع پلاستیکی و استیل تقسیم می شوند. کوپلین های پلاستیکی مناسب مخلوط کن های خانگی و استیل مناسب مخلوط کن های صنعتی می باشد. پس این نکات را در نظر داشته باشید تا انتخابتان خوب باشد.

مخلوط کن صنعتی

پارچ مخلوط کن صنعتی

سنسور پارچ

سنسور پارچ یکی از ویژگی های جالب و کار آمد است که برخی از مخلوط کن ها دارند. داشتن این ویژگی از کارایی های مثبت یک مخلوط کن می تواند باشد. سنسور پارچ باعث می شود تا زمانی که پرچ بر روی دستگاه قرار نگرید، موتور روشن نمی شود و کوپلین حرکتی نخواهد داشت. برخی به این موضوع اهمیت می دهند و دستگاه های دارای این قابلیت را خریداری می کنند.

نوع تیغه ها

تیغه های مخلوط کن به دو دسته چهار پر و شش پر تقرسیم می شوند. تیغه های چهار پر مناسب مخلوط کن های معمولی و با استفاده کم می باشد. اما تیغه های شش پر مناسب مخلوط کن ها صنعتی است. تیغه های شش پر یخ ها را به راحتی می شکنند و چون دارای قدرت بیشتر هستند، مناسب استفاده برای شیک و نوشیدنی ها هم هستند تا معجون رقیق تری را تهه کنند.

مخلوط کن صنعتی

مخلوط کن کاور دار

برخی از مخلوط کن ها دارای کاور هستند و این یکی از ویژگی ها جالب مخلوط کن ها است. مخلوط کن های کاور دار ظاهری متفاوت نسبت به دیگر مخلوط کن ها دارند که یک مزیت اصلی دیگری دارند. مزیت اصلی مخلوط کن های کاور دار، جلوگیری از ورود سر و صدای موتور و مخلوط کن تا حدی به محیط است. این مهم باعث می شود تا احساس آرامش مشتریان شما در کافه که معمولا محیطی آرام است از بین نرود. پس اگر این نکته برایتان مهم است، مخلوط کن کاور دار تهیه کنید.

مخلوط کن صنعتی

نتیجه گیری نکات خرید مخلوط کن

این بود نکات مهم و ضروری که هنگام خرید مخلوط کن باید در نظر بگیرید. آشپزآلات فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه صنعتی می باشد که در تلاش است تا خریدی خوب و راحت را برایتان فراهم کند. می توانید با مراجعه به دسته بندی ها نوع لوازم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به راحتی سفارش دهید. لطفا ما را در اینستاگرام، یوتیوب و آپارات دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *